İkna Becerileri

Atölye çalışmasında farklı tarzları anlamak ve örneklendirmek için rol oyunları kullanılır. Ayrıca farklı etkileme ve ikna tekniklerinin etkisini görebilmek için takım oyunu oynanır.

Her zaman etkili ikna

Diğer insanları etkilemenin anahtarı noktası nedir? Çoğu insan kendi kişiliğine uygun bir etkileme tarzı geliştirir. Kendilerini rahat hissettikleri ve onları etkileyen yaklaşımlara dayanan bir yöntem kullanırlar. Bu bazen işe yarar, bazen de yaramaz.

Bu bir günlük atölye çalışmasında katılımcılar;
  • Doğru etkiyi yaratmak ve aktarmak istedikleri mesajı desteklemek için sözlü-sözsüz iletişimin nasıl kullanılacağını,
  • Farklı itme ve çekme etkileme stillerini tanıma ve kullanabilmeyi,
  • İnsanlardan bir şey yapmalarını istendiğinde dört ayrı argümanı değerlendirme yollarını anlamayı,
  • Belirli bir bireyin tercih ettiği yaklaşımı belirleyebilmeyi,
  • Bireye uygun etkileme tarzını bulmayı ve onu kullanmayı öğrenirler.

Atölye çalışmasında farklı tarzları anlamak ve örneklendirmek için rol çalışmaları kullanılır. Ayrıca farklı etkileme ve ikna tarzlarının etkisini görmek için bir takım çalışması yapılır. Herkes uygun etkileme ve ikna tekniklerini, farklı örnek tiplerle uygulama fırsatı bulabilecektir.

Kimler yararlanabilir?

Tüm çalışanların iş yerinde; iş arkadaşlarını, üst düzey yöneticilerini, takım üyelerini, matris yapıda diğerlerini ve satıcının esnek olamadığı durumlarda müşterilerini etkileme ve ikna etmeye ihtiyacı vardır.

Bu atölye çalışması, bu kişilere daha başarılı etkileme ve ikna etme becerisi ve anlayışı kazandıracaktır.

İhtiyaçlarınızı daha detaylı görüşmek için

Bize Ulaşın
İletişim Becerileri

Takım Çalışması

Bu atölye, takım oluşturma ve takım çalışması için yetkinlikler geliştirmeyi amaçlar.
Programı Aç
İletişim Becerileri

Satış Becerileri

Çok çeşitli sektörlerde ve rollerde çalışan kişiler için satış becerilerini geliştirmek veya güçlendirmek üzere tasarlanmış özel programlar yürütüyoruz.
Programı Aç
İletişim Becerileri

Kazan-Kazan Görüşmeler

Bu bir günlük atölye çalışmasının amacı, şirket içinde farklı ilgi grupları ve departmanlar arasında ortaya çıkan problemlerle ilgilenen ve bunları çözmekle uğraşan kişilere yardımcı olmaktır.
Programı Aç
İletişim Becerileri

Sunum Becerileri

Bu program, yerel ya da yabancı, farklı profildeki dinleyicilere bilgiyi net ve ikna edici bir şekilde sunmak isteyen kişilere yöneliktir.
Programı Aç
İletişim Becerileri

Müzakere Becerileri

Bu program, yerel veya uluslararası ticari müzakerelerde bulunan kişilere yöneliktir. Birlikte çalıştığımız her farklı sektör ve şirket için vaka çalışmaları tasarlıyoruz.
Programı Aç
İletişim Becerileri

İkna Becerileri

Atölye çalışmasında farklı tarzları anlamak ve örneklendirmek için rol oyunları kullanılır. Ayrıca farklı etkileme ve ikna tekniklerinin etkisini görebilmek için takım oyunu oynanır.
Programı Aç
Yönetim Becerileri

Yöneticinin Rolü

Bu bir günlük atölye çalışması ayrı olarak veya daha geniş bir beceri programının parçası olarak yürütülebilir.
Programı Aç
Yönetim Becerileri

Kişi ve Performans Yönetimi

Kişiler her kuruluşun kalbinde yer alır ve etkili performans yönetimi onların potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için çok önemlidir.
Programı Aç
Yönetim Becerileri

Yönetimsel Zorluklar

Crossroads, yöneticilerin karşılaşacakları yaygın yönetsel zorluklardan bazılarıyla başa çıkma becerilerini geliştirmelerine yardımcı olmak için, çeşitli atölye çalışmaları düzenliyor.
Programı Aç
Yönetim Becerileri

Sık Gerçekleştirilen Programlar

Tüm yönetim becerileri programlarımız müşterinin özel ihtiyaçlarını karşılamak üzere uyarlanıyor. Bununla birlikte, bazı eğitim programlarımızla sıkça talep görüyor.
Programı Aç